maanantai 3. maaliskuuta 2014

new stronger and happier person

Hei taas teille lukijani!
 
Kuten varmaan olette huomanneetkin,
tyhjensin blogini vanhoista asioista ja teksteistä.
Miksi?
Koska olen päättänyt aloittaa elämäni alusta
ja unohtaa menneet.
 
Tällä välin, kun olen ollut poissa
blogini ihmeellisestä maailmasta
on tapahtunut vaikka ja mitä.
hyvää ja huonoa,
olen kokenut suurta surua, onnellisuutta ja tietämättömyyttä.
Ihmissuhteeni ovat olleet koetuksella,
Olen menettänyt monia ihmisiä.
Ne ystävät, jotka minulla ovat vielä jäljellä,
ovat osottautuneet niiksi aidoiksi ystäviksi.
Nyt voin aidosti sanoa, että mä rakastan mun ystäviä.
Niitä jotka ovat seisoneet mun rinnalla ja tukeneet minua,
vaikka mun päätökset eivät aina olekkaan olleet oikeita!
Tämä viimeinen kuukausi tai kaksi, ovat kasvattaneet mua ihmisenä
ihan hirveän paljon.
Olen oppinut että elämä voi oikeesti potkia päähän
ja hemmetin kovaa.
 
Mutta nykyään mä olen onnellinen,
mä olen onnellisempi kuin ikinä!
 
Me erosimme Jarin kanssa hetkeksi tässä välissä,
minun väärien valintojeni vuoksi.
Mutta se, että sain vielä Jarilta mahdollisuuden näyttää
mun rakkauteni häntä kohtaan
on parasta mitä mulle on hetkeen tapahtunut.
 
Mun elämäni on tällä hetkellä oikeasti silti edelleen sekaisin.
Mua on kuukauden aikana satutettu niin paljon henkisesti,
että en ole ennen tällästä kokenut.
Mua on poljettu maahan ja haistatettu pitkä vittu mun koko elämälleni.
Musta on ask.fm:ssä tullut hyvin suosittu,
en vaan positiivisissa merkeissä..
.. vaan hyvin negatiivisissa.
Tiedän että kun tämän asian tänne kirjoitan,
 
.. Ehkä mä vielä joskus saan minun asiat kuntoon,
koska mun rakkaat on mun tukena.






 

 
<3:llä RiikkajjjAu! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti