torstai 13. maaliskuuta 2014

Haluuksä olla hullu mun kaa?

Heipsan!
 
 
Mä oon tänää ollu ihan kesäfiiliksis
ja
mun oli pakko käydä ostaa uudet aurinkolasitki tänää jo!
Ihana aurinko, ihana kevät.
 
Mikä voiskaan piristää ihmisen mieltä enemmän oikeesti
kun
toi valon määrä mikä tolla ulkona on tänään ollut ja toi lämpö?
 
Tän päivän soitetuimmissa pyörii ehdottomasti
Juju - Onnelliseksi
ja
 
Oon vaan niin rakastunu noihin biiseihin!<3
 
Mutta mites muuten,
no parin ihmisen takia kiehuu päässä ja pahasti.
Että jotkut ihmiset voikin oikeesti olla idiootteja!
arhg, menee hermot! 
 
` Mä kiroon sut alimpaan helvettiin.
Vihaan sun kuvaa, heitän kamasi pois.
Haavoistani tuska: nuole, nuole
En haluu nähdä sinua koskaan enää
Älä tule lähelleni vaan lähde menemään
Sä sait mut paljon tuntemaan ja paljon sinua vihaamaan
Tunnusta kaikki, katso mua silmiin.
Anteeksi en koskaan suostu antamaan.
En sua päin katsokkaan.
En haluu susta koskaan kuullakkaan.
Vihaan sun kuvaa
Syvä ahdistus painaa mieltä ja kehoa. `
 
Mutta mä voisin jatkaa tästä muutamalla kuvalla,
mitkä sain aikaseks just äsken napattua! :)
 



 <3:llä RiikkajjjAu!

 
 





2 kommenttia: